"Ne kösd le képzeleted szárnyait! Merj repülni, és merj örülni az agyadban megszülető minden bizarr, lángoló gondolatnak!"

2012. augusztus 25., szombat

Életjel

Fúúú, mintha egy élet telt volna el azóta, hogy utoljára írtam. Közben megjártam Nyíregyházát, Hajdúszoboszlót, kipucoltam a szobámat (egyre jobban úgy gondolom, hogy egy icipici Afrikává fogom alakítani, ha lesz végre időm :) ) elkezdtem összegyűjteni a cuccaimat a suliba/koliba plusz még a német vizsgám időpontja is ki lett hirdetve, egész pontosan most kedd és szerda reggel.

Szóval ötleteket szeretnék, hogy nézne ki egy vanília-barna szoba? Mármint a szobám az én mesebirodalmam, csak jelenleg elég messze áll tőle, de remélhetőleg, szeptemberre ki tudok belőle hozni valamit. Nagyon tetszenek a maszkok, illetve azok az állatos fadíszek, meg a rengeteg lampion, a növények. A lényeg, hogy tervbe vettem a szobám felújítását, hátha akkor egyben új ötleteket kapok, mert jelenleg még az írás sem megy úgy ahogy szeretném.

Belekezdtem két novellába is, de most az Imagine kupára szánt történetemmel akarok foglalkozni, ahhoz viszont egyszerűen semmi. :/ Igazából a titkos kulcsommal van a baj, akármi jut az eszembe vagy a karakter, vagy a helyszín vagy az időpont valami miatt sosem illik bele a képbe. Közben a történetemet is folytatni szeretném, ráadásul lassan elér egy olyan hosszúságot, hogy az első egy-két fejezetét fel is tudom tölteni a netre. Csak közben mire felmásolom a gépemre, biztos, hogy egy csomó dolgot megváltoztatok benne (ahogy az lenni szokott). :P


A sellőkről fog szólni, ez már biztos. Teljesen rájuk vagyok most kattanva, talán a sok strand miatt. De olvastam mostanában pár dologról, ami megmozgatta a fantáziám, csak papírra kéne őket vetni. Itt van rögtön Mary Celeste, a germán mitológia, az emberevő oroszlánok vagy Lydia a Red Onion Saloon nevű bordély ház szelleme.
A novellákon kívül újra beindítottam a deviantartos oldalamat... megint. Szóval ott is meg lehet mostantól találni. :)

Megpróbáltam hennát is csinálni az előző héten, hát gyalázatosan sikerült. Konkrétan az összetevők olyannyira összeértek, hogy még a kanalat sem tudtam kiszabadítani nemhogy az edényt, szóval azt hiszem testfestői pályám csúfos véget ért, na jó azt azért nem csak elment Hawaii-ra nyaralni és nem is akar egy ideig előkerülni. Helyette kopogtatott a táskavarrás és a ruhafestés. Táskákból már kész is van pár darab, azt hiszem, majd a pofásabbakat lefényképezem és felteszem ide. A ruhafestéshez eddig, csak anyagaim vannak. De még azzal is akarok kezdeni valamit a nyáron. :)
De, hogy ne csak a nagy terveimről olvashassatok: hoztam egy képet, ami tök jól mutatja, hogy változott régen a divat. Amúgy is szeretek a ruhákról írni egy-egy történetben. Így legalább helyes korba teszem majd őket, és nem csak a hasamra ütök. :))
Legyetek jók, Str-Alex!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése