"Ne kösd le képzeleted szárnyait! Merj repülni, és merj örülni az agyadban megszülető minden bizarr, lángoló gondolatnak!"

2012. szeptember 15., szombat

Új külső, új történet

Szép jó napot mindenkinek! :) Hát elkezdődött a suli, a koliba is be kellett már vonulni, de azért még itt vagyok. Nagy dolgokat most sem tudok még felvonultatni, de remélem mindenki észrevette, hogy változtattam az oldal kinézetén. Tök jó dolgok vannak az egyedi tervezésben. :D De ez nem lesz szerintem hosszú életű, mert már kitaláltam, hogy is nézzen ki a következő, de mivel nincs hozzá sablon magamnak kell megcsinálnom. Hátha valami hasznát veszem majd az érettségin. Viszont ha valaki ténylegesen ért az ilyenekhez, és van rá ideje szeretném ha egy két dolgot elmagyarázna nekem. Előre is köszi!
Lydia történetébe is belekezdtem és egész jól haladok vele, szóval ismét belefogtam a béta keresésbe. Ha valaki tudna nekem segíteni az örömmel venném. Addig is hoztam egy kis infót a történet eredetéről. :)

A Red Onion Saloon volt a legelőkelőbb táncterem és kocsma Alaszkában, egész pontosan Skagwayben, az aranyláz városában. Az emeleten tíz aprócska szoba helyezkedett el, viszont méreteik ellenére igazán gazdagon voltak feldíszítve, és két-három ajtóval rendelkeztek, abból a célból, hogy a szabadulási szándékot és a szellőzést könnyen megoldják.
 A fáradt bányászok bármikor betérhettek egy kupica italra vagy egy korsó sörre, ha már nem bírták tovább a munkát, ráadásul egy-két hölgyet is megforgathattak a táncparketten. Sőt, ezt követően, ha úgy gondolták, hogy szükségük van egy kis szeretetre, az említett szobákba is félrevonulhattak. A bár mögött tíz baba sorakozott, melyek a szobákban lakó tíz lányt szimbolizálták, ezekből választhattak az úriemberek. Amikor egy lány éppen el volt foglalva, akkor a bár tulajdonosa a hátára fektette a babát, ezzel jelezve, hogy ő most nem ér rá.
forrás

A történetem alapját, hát pont nem említik benne, de nem baj, annak aki csak most kapcsolódik be, legalább meglepetés lesz... vagy nem. :)

Hamarosan hozom az első fejezetet. Legyetek jók!
xoxo Str-Alex

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése