"Ne kösd le képzeleted szárnyait! Merj repülni, és merj örülni az agyadban megszülető minden bizarr, lángoló gondolatnak!"

2012. június 24., vasárnap

Pályázatfigyelő

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én gyakran járok úgy, hogy valami ott mocorog bennem, hogy írnom kéne valamit, de mikor leülök, hogy akkor rajta semmi se történik. Csak gubbasztok a tök üres lap előtt és az ihlet 100 kilométeres körzetben elkerül. Na kösz, aztán ha megérkezik mégse rúghatom fenékbe a múzsát, hogy miért nem jött hamarabb. Na mindegy idővel megtaláltam rá a megoldást, tudom, hogy kényszer megoldás, de én szeretek pályázatokra írogatni. Ezzel annyi a baj, hogy a fene keresget magának. Ezért szeretem Juditti oldalát. Én rendszeresen járok oda és ha nem is adom be végül az írásomat, vagy nem készítem el határidőre, akkor is mindig gyorsvonattal jön az ihlet a pályázatokat olvasgatva. :))

Szóval akinek van hozzá kedve ugorjon be oda is: Juditti világa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése