"Ne kösd le képzeleted szárnyait! Merj repülni, és merj örülni az agyadban megszülető minden bizarr, lángoló gondolatnak!"

2012. július 20., péntek

A boldogság rám fog találni

Bruno Mars neve egyet jelent a jó zenével. Egész délután nem tudtam leszakadni a Today my life begins c. számáról. Ennek az egyik mellékterméke lett ez a vers is. :)


Messze még a vége,
De elindultam végre.
Jöhet vihar, ármány,
Tűzokádó sárkány.
Ám tudom, én érzem:
A boldogság rám fog találni.

Az útra ráléptem.
Láncaim letéptem.
Vár rám a messzeség,
Az új élet: szép, egész.
Én tudom, én érzem:
A boldogság rám fog találni.

Elhagyom a múltat.
Mindent, ami untat,
Szomorú vagy csak fáj.
Felnőttem, nincs megállj.
Ám tudom, én érezem:
A boldogság rám fog találni.

Vár rám az új világ,
Fény, öröm, virág.
Megértem a másra.
Fel a változásra!
Én tudom, én érzem:
A boldogság rám fog találni.

Ideje indulnom,
Nincs már mire várnom.
Hiszem, megcsinálom.
Ez már nem csak álom.
Talán nem most, de hiszem,
Tudom, hogy boldog leszek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése