"Ne kösd le képzeleted szárnyait! Merj repülni, és merj örülni az agyadban megszülető minden bizarr, lángoló gondolatnak!"

2012. július 20., péntek

Fogom a kezed

Én mondom ez a szám megunhatatlan. Az ember egyszerűen hozzá akar tenni valamit a világhoz tőle. :DD


Fogom a kezed

Fogom a kezed az első lépésnél.
Ne aggódj! Mögötted jövök, ha félnél.
A világ olyan csodás. Ahogy te is.
Úgy, menj! Szaladj! Fedezd fel titkait!
Hát láttál már ily meséset?
Ahogy arany vonja be az eget.
Ahogy szél pörgeti a levelet.
Ahogy a növény virágát bontja.
S arcod takarja a fának lombja.
Ó mondd, láttál-e már szebbet, jobbat?
Ily páratlan, vén csodát!
Mely megvéd, légy bár kolonc,
Ki pusztít, kihasznál, ront.
Mégis kisajtolt testével éltet
És nem vár cserébe semmilyen éket.
Úgy, menj! Szaladj hát! Ültess fát, virágot!
A perzselő nap alatt kergess álmot!
Követnek majd a pillangó barátok.
Ha elfáradnál, én is ott leszek.
Biztatlak majd, és fogom a kezed.


Ui: Ha már ennyit csacsogtam erről a számról berakom ide is. Lehet, hogy Bruno Mars nem imád, de én oda vagyok érte.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése