"Ne kösd le képzeleted szárnyait! Merj repülni, és merj örülni az agyadban megszülető minden bizarr, lángoló gondolatnak!"

2012. július 18., szerda

Vámpírok és hercegnők

Tudom, hogy ez senkit nem vigasztal, de mostanában erősen ráfeküdtem a németre. Bezony, egész jól megy, csak az írás szorult háttérbe miatta, de olvasni azért olvasgatok még. Sőt azért a történetem is szépen halad fejben (csak le is kéne írnom...). A vicces egyébként, hogy mostanában több orosz látogatója volt a blognak, mint magyar? Ezt hogyan sikerült? o.O Na mindegy...
A lényeg, hogy hoztam egy kis könyvajánlást.

Spirit Bliss: A múlt árnyai (Démoni érintés)
Na jó, erről a könyvről nem tudok csak jót mondani. Egy kicsit betette a kaput a történelem nekem, mármint értem én, hogy ez csak szőrszálhasogatás, meg, hogy egy eléggé művelt és "felvilágosult" emberkével van benne dolgunk és egy jövőből jött lánnyal. Sőt még azt is elismerem, hogy senkit sem a korhű ábrázolás érdekel benne és így könnyebben is élvezhető. Én sem vagyok egy nagy történelem szakértő, de azért könyörgöm: A középkorban nem tegeződtek az emberek, egy boszorkánynak kikiáltott személy se menekült csak meg úgy, hogy valaki odaszólt: figyu, tuti nem az, és egy nőnek (ha jövőből jött ha nem) nem igazán adtak a véleményére.
Tudom, hogy ezek után fura, de én azért ajánlom a könyvet, mármint ha valakit nem érdekel a korhűség és szereti a vámpíros mizériát akkor tetszeni fog neki. Miután az elejét végigküzdöttem, tényleg beindult annyira a történet, hogy nem ragadtam le olyanoknál, hogy a szalonban beszélgetnek egy sötét középkori kastélyban. Igenis izgultam Casimirért és Ricáért, és nem tudtam letenni, annyi csavar volt a végén. És igenis várom a folytatást! (Ha jól hiszem az már 2012-ben fog játszódni, szóval a fő problémám leszerelve) :)
Kitartok amellett, hogy a korválasztás tökéletes baklövés volt (pedig nem is keveset ki lehetett volna hozni belőle), meg amellett is, hogy szuper könyv. :P Eget rengető katarzist senki ne várjon, de én örülök, hogy elolvastam.

Meg Cabot: Neveletlen hercegnő naplója 10.
Ez az a könyv, amit ha valaki nem olvasott, akkor vagy egyáltalán nem olvas vagy nem szereti ezt a műfajt. De azért egy kis ajánló még jól jön neki. :) Tényleg, én másodjára olvastam végig az egész sorozatot és lekötött. Mármint az a fura érzés állt elő, hogy nagyon idegesített Mia vinnyogása, azt is tudta mi fog benne történni, de azért valami miatt csak odatelepedtem olvasni, mert jól esett. Megerősített abban a véleményemben is, hogy a 7-8-9 részt utálom. De olyan jó volt olvasni, és Meg Cabot egy kicsit mindenkit beleírt, mert aki azt mondja, hogy vele sosem történt hasonló, mint a könyvekben és az ő korosztályának készült, azt bocsánat, de halottnak lehet nyilvánítani. Egy kicsit mindenki selejt. Főként a tizedik részt ajánlanám, mert ezt tényleg nagyon szeretem és már nem is olyan "gyerekes", mint a többi. Na jó, nem tudok, értelmeset mondani erről a könyvről, csak el kell olvasni és kész. Nekem az egyik kedvencem. :))

Most éppen kifogytam minden könyvemből, szóval ha valakinek van kedve hozzá kommentben írhatna nekem egy-két ötletet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése